Příběh Paul Mitchell

Značku založili roku 1980 dva kamarádi, kadeřník Paul Mitchell a génius John Paul DeJoira. Cílem bylo ukázat kadeřníkům cestu k úspěchu.

zakladatelé-300x199

S počátečním kapitálem pouhých 700 amerických dolarů se tato značka stala i daleko za hranicemi USA jednou z uznávaných mezi kadeřníky a jejich obrat činí ročně okolo 1 miliardy amerických dolarů.

Paul Mitchell se bohužel nemohl stát svědkem neuvěřitelného rozvoje značky. Roku 1989 podlehl rakovině a jeho syn, Angus Mitchell, se s úctou ujal vedení po boku Johna Paula DeJoira. Společně zaručují věrnost svým zásadám a ideálům k nímž patří především výlučná podpora činnosti pro kadeřníky, stejně jako angažovanost v oblasti životního prostředí a humanitárních projektů.

Angus-JP-e1401694541159

Firma nadále odmítá odkoupení společnosti, protože pouze v rodinném vlastnictví budou moci udržet ideály spoluzakladatelů. Produkty nesoucí značku PAUL MITCHELL budou distribuovány pouze v kadeřnických salonech.

Myšlení této značky je pro mě velmi důležité a hodně mě baví. Práce s Paulem Mitchellem je radost nejen proto, že produkty jsou opravdu výjimečné, ale také proto, že jsem součástí tohoto krásného ideálu.

Nejen, že roku 1989 se vzdali veškerého testování kosmetiky na zvířatech podepsáním deklaraci PETA, ale také roku 2005 prostřednictvím organizace American Forests garantuje, že emise CO2 vznikající během výroby a distribuce řady TeaTree (zavedení na trh roku 2001) jsou eliminovány vysazováním nových stromů.

PaulMitchell_Filosofie_NejsmeLhostejni_1

Přírodní látky obsaženy v produktech PAUL MITCHELL jsou získávány z vlastní, solárně poháněné, farmy na awapuhi na Havaji.

Při překonání hladomoru na celém světě spolupracuje Paul Mitchell roku 2008 s organizací „foof4africa“ a zásobuje tak denně 10000 dětí jídlem, vitamíny a minerály.

food4africa-logo

Další aktivita pod štítem „nejsme lhostejní“

Ochrana moří a jejich obyvatel www.seashepherd.org

Podpora znevýhodněných komunit – společně s americkou univerzitou Berea College realizuje projekt „Grow appalachia“ kde dávají praktické instrukce jak se mohou v každodenním životě i přes finanční omezení zdravě stravovat.

Stromy jako důležitá součást našich životů – s pomocí neziskové organizace Reforest Action vysadili už přes 200 000 stromků

Boj proti pozemním minám www.mineseeker.org